Ofițer conformitate
EVERGENT Investments își consolidează echipa de profesioniști și recrutează în cadrul Compartimentului conformitate un ofițer de conformitate care să se alăture echipei noastre și să contribuie la asigurarea reglementărilor interne și externe.
Responsabilități principale:
· Asigurarea conformității cu legislația și reglementările aplicabile.
· Elaborarea și implementarea politicilor interne.
· Monitorizarea și raportarea riscurilor de conformitate.
Calificări și autorizări:
· Studii superioare economice;
· Experiență relevantă de minim 3 ani în activități din piața de capital;
· Foarte bune cunoștințe MS Office (Word, Excel, Power Point);
· Cunoștințe de limba engleză;
· Să îndeplinească condițiile de autorizare în calitate de ofițer de conformitate prevăzute de Regulamentul ASF nr. 1/2019.
· Fără fapte înscrise în cazierul judiciar sau fiscal.
· Fără sancțiuni emise de ASF/BNR sau alte organisme profesionale.
Cunoștințe și competențe tehnice:
· monitorizează și evaluează periodic caracterul adecvat și eficacitatea măsurilor, a politicilor și a procedurilor stabilite în conformitate cu reglementările în vigoare, precum și a acțiunilor întreprinse pentru remedierea oricăror neconformități constatate în activitatea companiei în raport cu obligațiile care îi revin.
· monitorizează și verifică cu regularitate aplicarea prevederilor legale incidente activității companiei, a reglementărilor și procedurilor interne și acționează conform în baza competențelor pentru a preveni orice situații de încălcare a reglementărilor incidente pieței de capital sau a reglementărilor și procedurilor interne ale companiei de către companie sau de către angajații acesteia;
· consiliază și asistă, la cerere, persoanele relevante cu ocazia desfășurării de activități în scopul asigurării respectării de către companie a obligațiilor care îi revin în temeiul legislației pieței de capital incidente.
· asigură informarea companiei și a angajaților acesteia cu privire la regimul juridic aplicabil pieței de capital și cu privire la reglementările interne care se comunică ASF;
· emite avizul de conformitate cu reglementările pieței de capital și reglementările interne, reprezentând certificarea conformității operațiunilor consemnate în documentele supuse avizării în scopul gestionării riscului de conformitate și de reglementare;
· desfășoară controlul permanent sau periodic conform Planului de investigații anual; aprobă și prezintă concluziile sub forma de Avize/Rapoarte;
· efectuează înregistrări curente în registrele electronice aflate în responsabilitatea sa;
· asigură înregistrarea, urmărirea și modul de soluționare a tuturor sesizărilor privind situațiile de neconformitate raportate;
· verifică modul de întocmire/calcul a raportărilor periodice ale companiei și corespondența acestora cu reglementările legale aplicabile.
Abilități personale și profesionale:
· Atenție sporită la detalii și lucru repetitiv;
· Etică și integritate;
· Orientare către rezultate;
· Planificare și organizare;
· Responsabilitate;
· Credibilitate;
· Persoană deschisă, cu bune abilitați de comunicare, relaționare și de lucru în echipă;
· Abilitatea de a gestiona cu eficacitate activități multiple;
· Atitudine pozitivă, spirit pro activ;
· Să fie o persoană echilibrată, cu grad ridicat de autocontrol al stărilor emoționale astfel încât acestea să nu influențeze performanțele și rezistența la stres;
· Să fie o persoana sociabilă, capabilă să lucreze în echipă și individual;
· Să aibă un comportament adecvat (limbaj, vestimentație, reguli de politețe).
Altele:
· Experiență anterioară în activități specifice piețelor de capital (constituie un avantaj).
· Locația postului: Bacău.